Hero image

Frågor & svar

Allt du vill veta inför ditt besök på Natur

Ibland är frågorna många inför ett restaurangbesök. Här har vi försökt samla de vanligaste. Du är alltid välkommen att kontakta oss via telefon, mail eller chat om du inte hittar svaret på just din fråga.

Får man ha med sig hund?

Ja, hundar är alltid välkomna hos oss.

Finns det några veganska alternativ på menyn?

Vi brukar i regel kunna anpassa våra vegetariska rätter så dom blir veganska. Lämna gärna ett meddelande till oss i samband med att ni bokar så löser vi det.

Kan man boka bord på er uteservering?

Vi tar generellt sett inga bokningar ute då vädret kan vara lite oförutsägbart. Boka ditt bord och lämna ett meddelande så ska vi göra vårt bästa för att ordna ett bord ute.

Kan man köpa presentkort hos er?

Absolut, du kan antingen följa länken nedan och beställa ett via hemsidan eller så är du varmt välkommen att svänga förbi oss från kl.17.00 och köpa ett på plats. Vid köp av presentkort hos oss kan du även använda det på våra syskonkrogar Natur, Totale, Salut och Brasserie Lavette.

Klicka på länken för att komma direkt till beställningen.

Får man ha med sig barnvagn?

Ja, men meddela oss gärna i förväg då vi inte kan garantera att den får plats bredvid bordet.

Det verkar vara fullbokat - har ni någon väntelista?

Ja, hittar du inte den tiden du är ute efter så går det fint att skriva upp sig på väntelistan.

Mitt företag vill betala på faktura - går det bra?

Javisst, så länge vi har fått in era fullständiga faktureringsuppgifter innan besöket så är det inga problem. Ange direkt vid bokningstillfället eller skicka oss ett mail så tar vi hand om det.

Har ni någon barnmeny?

Vi har ingen klassisk barnmeny, men våra duktiga kockar kan alltid fixa något gott att erbjuda barnen.

Kontakt

Geijersgatan 12
41314 Göteborg

Telefon 031-160888
E-post info@restaurangnatur.se

Öppettider

Varje dag från 17:00

Avvikande öppettider

Midsommarafton: Stängt
Midsommardagen: Stängt

Nyhetsbrev

Nyheter och erbjudanden direkt till din mailkorg.